Tää on sit perseestä. Mulle ei saatu sijaista koululle, joten jouduin menemään kuumeessa itse. Ja tää ei ota lähteäkseen, ei sit hemmetti millään. Raivostuttavaa.

Olin sit kuin pallokalan näköinen tahansa, erkkapojista eräs 9-vuotias totesi aamulla "huomenta beibe". Välituntivalvonnassa sama kundi kulki mun perässä "koska on rakastunut muhun" (ärrävikaisesti lausuttuna) ja kun käännyn, eräs ekaluokkalainen poika juoksee ulko-ovesta suoraan syliin "no täällähän se meiän L on". Kun se huomasi tämän erkkapojan käsivarressani, se potkaisi sitä jalkaan, tarttui käteeni ja hymyili kuin viimeistä päivää. Hitto, mullahan on kilpakosijoita.

Äijä jäi eilen kiinni. Se puhui niin kummallisella äänellä kännykkäänsä, et kun se sammui kännissä, kävin hakemassa numeron puhelimesta ja lähetin finderiin. Kukas muukaan kuin sama saatanan lehmä, joka aikoinaan asui samassa pihassa ja rikkoi mutsin mielenterveyden.
Sama lehmä, jonka vuoksi mutsi itki kun sen mies lähti kävelee ja kävi viemässä sille surkupullaa. Sama lehmä, joka kaveerasi mun ja broidin kanssa ja oli niin hip ja pop lainatessaan 15-vuotiaalle Mariah Careyn cd:n. Seuraavana päivänä se istuikin sitten nuolemassa äijää sen autossa.

Mutsi on mun idoli. Se vollotti aikansa eilen, sitten kuurasi kylppärin lattian ja totesi "vittu olkoot". Tänään se meneekin sitten vesijumpan jälkeen akkojen kanssa terassille, satoi taikka paistoi. Tällä hetkellä ei oo ku pilvee.

Mietin eilen, miltä tuntuis kiskoo joku ilopilleri. Totesin, et lienee vaan parempi käydä ostamassa vaihtopää.