On aika korjata kesaiset luurangot roskiin. Olen taas taalla tois puol jokkee, ja tasta tulee inkarnoituva reissu. Tai siis etta mina inkarnoidun reissun paatteeksi.

Yksi asia on kuitenkin varmaa. Haluan edelleen tanne toihin. Nyt kun vieressani ei ole suomalaista, saan ihan rauhassa kayttaa kielitaitoani ja mokailla niin paljon kuin haluan. Olen paljon valoisampi ja rohkeampi puhumaan. April ei koskaan naura mun munasaannoksille tai sanamuunnoksille, jos typoilen.

Saavuin siis torstaiaamuna suomen aikaa perille. En onneks ollu kovin pihalla kaikesta kun laitoin meilia ihmisille. Eilen hyokattiin shoppailee heti, ja tanaan A on toissa. Saan ihan rauhassa potea sekaisin olevaa mahaani ja voivotella jetlagin takia jyskyttavaa paata. A on saamassa flunssaa mutta sen kunniaksi paatettiin heti kun nahtiin hyokata Atkins parkiin vodka-redbullille tanaan illalla. A on ihan satavarma, et Mitch (se mekasopo kesainen baarimikko) on siella ja nyt saisin ihan oikeesti mennakin sen kaa rauhassa treffeille.

Serkan eli Jerk-an oli Devranin vahtina, kun tultiin lentokentalta. Se halus kuulemma kauheesti vaihtaa mun kanssa kuulumisia, mut paskat. Kundi oli niin vaikeena etten oo koskaan nahny. A sano et kai ma muistutan sita kesan hyvista hetkista. Terava havainto. Mut hei, niin makaa kun petaa. Kylla kannatti vaihtaa vaimo ja oma poika 26-vuotiaaseen typeraan blondiin, joka oli kihloissa ja paraytti saman miehen kanssa naimisiinkin viela, vaikka Jerkan ja mies olivat kohdanneet toisensa ja kertoneet kumpikin rakastavansa tyttoa. Jerkanille jai kateen - ei mitaan. Hah.

Mita tulee J:hin. Sehan on nyt Indianapolisissa messuilla markkinoimassa uutta futisakatemiaa, mika oli sen ja Jerkanin yhteinen haave, ja jonka han toteutti yhden toisen kundin kanssa ilman Jerkania. Viela ei oo tietoa, tietaako Jerkan, etta akatemia on nyt olemassa vai oliko J:lla muka niin paljon munaa, etta olisi kysynyt silta, etta toteutetaanko yhdessa se haave, mista ollaan puhuttu viimeiset viisi vuotta. Toinen juttu mika tuli aika selvaks jo eilen, kun puitiin naita luurankoja oli, etta J kayttaa vaan ihmisia hyvakseen. Jokainen ihminen, jota se pitaa "kaverinaan" tai "ystavanaan" on jotain, mita se haluaa. Niinpa olen kovasti miettinyt, mita mulla on sellaista, mita silla ei ole ja se haluaa. Miksi se niin kovasti toivoo mun vierailevan taalla? Gracella on rahaa ja se punkkaa se talossa alivuokrahinnalla (jos ees ylipaataan maksaa sille mitaan, mita hieman epailen mutta se selviaa ensi viikolla, kun naen Gracen). Jerkanilla on bisnessilmaa ja tietamysta, ja silta voi vieda esimerkiksi hyvat ideat, kuinka toteuttaa futisakatemia. Mita mulla voi siis enaa olla sellaista, mita silta puuttuu? Ja alkaa hyvat ihmiset jaksako sanoa, etta hyva puoliso, koska sita se ei ole. Se mies ei KOSKAAN ansainnut/ansaitse mua. Voisiko mulla olla jotain sellaisia suhteita, mita se haluaisi, vai mika ihme tan homman nimi on... Rahaa mulla ei ainakaan ole niissa mitoissa mita Gracella, joten yritan ainakin selvittaa taman mysteerin.

April soitti J:n puhelimeen keskiviikkoiltana, ja heitti ihan vaan ohimennen et "moi, lupasit tuoda kuulemma kannykan lainaan L:lle, viittitko soittaa asiasta". Seuraavana aamuna Jerkan soittaa, et J soitti hanelle, et on heittany puhelimen postilaatikkoon. Voi vittu. Ei sitten voinu soittaa A:lle ja kertoa sita. J:n pisteet tippuu vaan entisestaan. Homonaama.

Ajattelin nakevani Gracen tanaan, mutta sille ei sovikaan kuin vasta ensi viikolla. Harmi. Tulee tiukat kaksi viikkoa menoa ja meininkia.