Taisin onnistua J:n pudottamisessa maan tasalle aika hyvin. Eilen sateli tekstiviestejä, ja illalla vielä meiliäkin. Vuodatin vielä muutamat katkerat kyyneleet, mutta huomaan myös asenteeni muuttuneen. Tilanne kääntyi täysin ympäri. Mä olen nyt niskan päällä.
Kertokaa mulle ihmiset, miksi tän pitää olla tällaista peliä?

On kolmenlaisia miehiä:

1) kiinnostavat miehet, siis ne joista itse olen kiinnostunut. Pantava ulkonäkö, viehättävä luonne, sinkku. Joskus myös saalistajia, eli tekevät itse ensimmäisen aloitteen, ja piirittävät niin pitkään, että lähdet leikkiin mukaan. Ja kun lähdet leikkiin mukaan ja pistät itsesi peliin, lopputulos on käteenjäävät kalsarit paskaraidalla, joka kertoo kuinka nopeasti mies lähti uusille vesille valloittamaan.

2) mukavat miehet, siis sellaiset joiden seurassa viihtyy mutta jos pitäisi kuvitella harrastavansa seksiä sellaisen kanssa niin oksennus tulee. Toisin sanoen, ulkonäkö ja kaikki kohdallaan, mutta fyysinen vetovoima puuttuu. Usein tämä miesryhmä on myös kiinnostunut sinusta.

3) varatut miehet, siis seurustelevat, kihloissa tai naimisissa olevat. Se röyhkein ryhmä, joille sinkkunainen on kävelevä pillu. [Anteeksi sanamuotoni] Kokevat elämäntehtäväkseen levittää siementään, mutta palaavat aina sen sydämensävalitun luokse, joka on auttamattoman tietämätön, mitä mies puuhaa selän takana. Kuvittelevat olevansa Casanovia, joita on niin vaikea vastustaa ja jotka saavat sinkkunaisen kuin naisen.

Mistä lähtien naisen tehtävä on ollut palvella miestä? Kirjoitin koko aamupäivän J:lle meiliä, jossa tylytin sen ihan suoraan. Kirjoitin et miks v*tussa MUN tehtävä on jotenkin voittaa se puolelleni? Miks MUN pitää jaksaa ja ymmärtää ja tukea? Nyt päästiin jo sille asteelle, et kinastelemme ystävyytemme tasosta. Mä haluan olla puhtaasti ja platonisesti ystävä, hän innostuu heti kun pääsee takaisin valloituspuuhiin. Ei persetti. Mä en tajua.

MIKÄ TEITÄ MIEHET VAIVAA???
Ps. Ei, en ole feministi enkä ala lesboksi. Olen hetero mutta mullakin on tarpeeni. Ja tosta kategoriasta pitäisi valita... Taitaa olla aamurööki ja tenttikirja.