Loysin itseni taas loukusta.

Aikani painiskeltuani itsesaalissa ja surkutellen kurjaa eloa neljan seinan sisalla viikonloppuisin otin itseani niskasta kiinni ja listasin itseni viralliseksi deittaajaksi. Ensin tuli Joseph ja vei jalat alta. Mies oli komea mutta ulkokuori petti ja pahasti. Sain takkiini. Ex-tyttoystava olikin raskaana ja mina sain kenkaa. Sitten tuli Wes. Komea etelan mittakaavassa ja mukavakin, mutta tyhma kuin saapas. Muutamien treffien jalkeen totesin etta ei ja mies feidaantui itsestaan. Laitoin sahkopostia hanelle tuossa viikko sitten ja kyselin mita kuuluu niin han on tavannut kuulemma elamansa naisen. Onnea matkaan.

Mita jai kateen? James, Jason ja Christopher. Pienessa mielenhairahduksessa koeajoin Jamesin ja petyin pahasti. Jason on itseaan taynna ja sen pienet viirusilmat arsyttaa mua suunnattomasti. Christopher on jalleen kerran komea nallekarhu, mutta niin helvetin tyhma kuin olla ja osaa. Onko mun blondi tukka taas SE tekija, joka saa miehet luulemaan ettei mun paassa paljoa liiku vai annanko itsestani sellaisen kuvan. Moni nainen taalla pitaa mua tyhmana, kun en puhu englantia aidinkielena. Lisaksi joku saattaa pitaa mua eksoottisena ja sehan on kauheeta. Taalla kuitenkin kun on vaan yksi mies kahtakymmenta naista kohtaan. Tulevat tanne toisten laitumille syomaan vihreeta aidan toiselta puolen. Perkele.

James ilmestyi eilen Halloween bileisiin. Se naytti ihan joltain huumehorholta. Kaikki kattoi sita kieroon enka kehdannut edes esitella sita kelleen kun tajusin siina viinanhuurussa, etta mieshan on tays idiootti. Se on yrittany soittaa mulle koko paivan ja jattaa vihaisia viesteja vastaajaan ja tekstailee kuinka olen valehtelija ja annan ymmartaa enemman kuin ymmarran antaa. Olen ollut sikamies enka edes vastaa puheluihin. Jason tekstaili et millainen aikataulu mulla on talla viikolla ja Chris on yrittanyt soittaa kahdesti.

Istuin parvekkeella tekemassa pahoja ja totesin itselleni, ettei yksikaan naista urpoista ole mun aikani arvoinen. Miksi pitaa vakisin yrittaa saada aikaiseksi jotain parisuhdetta, kun oma sydan ei ole mukana toiminnassa?

Ehka virallinen deittaajan titteli ei sittenkaan ollut mun juttu. Tiedan etta olisin henkisesti valmis siihen ja silta tuntui Josephin kanssa kyhnottaminen, mutta ei naa muut hetkauta sitten millaan asteella.

Mulla on kaksi vaihtoehtoa. Irtisanoa ne kaikki kerralla ja aloittaa alusta, tai jatkaa mita nyttenkin teen; tavata niita silloin kun se sopii mun aikatauluun tai kun kamppikseni kay hermoilleni ja tarvitsen pakopaikan kotoa. Vaan onko kummassakaan mitaan jarkea?!